strategie

House of Moringa

House of Moringa Met The house of Moringa wil de Antwerpse Valerie Delacave vanuit Aartselaar België veroveren met moringa, de meest voedzame plant ter wereld. Ze beschouwt moringa als een ‘way of life’ die in deze bijzondere tijden het fysiek en mentaal aansterken bevordert. En Valerie maakt ondertussen volop plannen om zelf moringa te verbouwen op een eigen plantage […]

House of Moringa Read More »

Lunch Garden

Lunch Garden In volle coronacrisis stonden we restaurantketen Lunch Garden bij in een grootschalige interne communicatiecampagne om de tijdelijk werkloze collega’s betrokken én aan boord te houden. Communiceren over de management-switch, een nieuwe aanpak, de ambitie om deels ander publiek te charmeren en een project om met meer Belgische producten te werken. Richting de heropening

Lunch Garden Read More »

The Hive

THE HIVE The Hive (Hoogstraten) werpt zich op als een gloednieuw inspiratiecentrum voor bouwprofessionals. Het moet daarvoor natuurlijk wel eerst zijn verhaal en alle bijhorende communicatie scherp stellen. Een audit van de huidige profilering, één-op-één interviews met het management en een workshop door onze strateeg leggen de basis van een uitgebreid marketing- en communicatieplan. Het

The Hive Read More »

Cantata

CANTATA Als geprefereerd PR-partner staan we in nauwe samenwerking met Mile Marketing koffie- en theeproducent Cantata (Coffeeroots) bij in de meeste perscampagnes. Of dat nu gaat om de opening van een nieuwe shop (Sint-Niklaas, Wijnegem, Gent, Nijvel, Sint-Pieters-Woluwe,  Luik en Turnhout), een grote WIN-actie voor de vijfde verjaardag of om in heel het land tastingpakketten

Cantata Read More »

David Lloyd

DAVID LLOYD Met sport – en wellnessclub David Lloyd Antwerp bouwen we als allround PR- en communciatiepartner een zeer hechte relatie uit. Zijn er geen ‘on going’ PR-opdrachten dan staan onze BUZZERS op de zijlijn standby om te depanneren waar nodig. Content creatie die erg breed gaat (video, foto, graphics, direct mailings, bannering) tot advertising

David Lloyd Read More »

Beep

Beep Beep tracht met veel bravoure, een dwarse look & feel én een strak businessmodel een nieuwe wind te doen waaien in de traditionele taxisector. Dit onafhankelijk online platform werkt, ondersteund door een slimme app, met vaste prijzen per rit en ervaren zelfstandige chauffeurs. BUZZ tekende voor de gehele launch: van branding tot PR, advertising

Beep Read More »

The Day Before Tomorrow

The Day Before Tomorrow In het rood aangestipt in onze festivalkalender: The Day Before Tomorrow. Inderdaad; ooit begonnen als een soort pré-party. En vrijwel meteen doorgestoten tot volwaardige hoogmis voor liefhebbers van een stevig dansfestijn in de prachtig groene setting van het Park Van Brasschaat. PRESS-info nodig? Buzz to the rescue. www.tdbt.be PUBLIC RELATIONS STRATEGIE

The Day Before Tomorrow Read More »

Carpigiani

CARPIGIANI Over een coole opdracht gesproken. Wij staan internationaal producent en marktleider van ijsmachines, Carpigiani Ambachtelijk Benelux, onder meer jaarlijks bij tijdens de Gelato Festival Challenge. In België en Nederland gaat Carpigiani net als in de rest van de wereld op zoek naar nationale ijskampioenen en de lekkerste ijssmaken van het moment om die nadien

Carpigiani Read More »