social media management

Straatgenoten

Straatgenoten Van ’t straat voor ‘t straat! Zin om mee een nieuw street culture festival te organiseren, met de focus op urban sports? En misschien ook iets met sneakers, streetfashion en muziek doen? De vraag van Stick Together (MediaMixer) was nog niet lauw of de branding, video’s, website, de perscampagne, communicatie- en mediaplan lagen al […]

Straatgenoten Read More »

House of Moringa

House of Moringa Met The house of Moringa wil de Antwerpse Valerie Delacave vanuit Aartselaar België veroveren met moringa, de meest voedzame plant ter wereld. Ze beschouwt moringa als een ‘way of life’ die in deze bijzondere tijden het fysiek en mentaal aansterken bevordert. En Valerie maakt ondertussen volop plannen om zelf moringa te verbouwen op een eigen plantage

House of Moringa Read More »

Volvo Scancar

VOLVO SCANCAR Nordic lifestyle, Nordic drivestyle. Scancar Volvo met vier filialen (Deurne, Brasschaat, Lier en Wilrijk) zet als verdeler van het merk Volvo zijn motto op alle mogelijke manieren elke dag weer kracht bij. Zeker ook via de interne/externe communicatie en in een doorgedreven PR-approach. Wij garanderen BUZZ op tal van fronten: van de opening

Volvo Scancar Read More »

WhatTheMedia

WHATTHEMEDIA Zijn jongeren nog mee met de media van vandaag? Stampmedia zocht het uit en organiseerde in opdracht van de Vlaamse Overheid met ‘What the Media!?’ de eerste Dag van de Jeugdjournalistiek. BUZZ tekende als communicatiepartner voor het volledige PR & communicatieluik; van de website, video content, social media management, advertising, nieuwsbrieven, persberichten tot alle

WhatTheMedia Read More »

Fithaus

FITHAUS Met twee (Brasschaat en Wilrijk) en mogelijk weldra drie vestigingen (de zoektocht in Antwerpen woedt volop) laat de ploeg van Fithaus vlot de spierballen rollen. Fithaus is een private gym waar personal coaches zweren bij intensieve één-op-één sessies en kleinere groepslessen. Met gespierde content creatie brengen de trainers hun boodschap en tips & tricks

Fithaus Read More »

Speciale Belge

SPECIALE BELGE Bierfan en samenwerken met één van de fijnste bier’plekjes’ in het land? Je zou van minder dorst krijgen…aanvankelijk gingen we met BUZZ voor Speciale Belge Taproom vooral op social media de bierpassie van de vier ‘founding fathers’ vertalen naar wervende en inspirerende content. Vandaag klinken we op veel meer. Van videoproducties, graphic design

Speciale Belge Read More »

MAD Festival

MAD Festival Met als motto ‘A Circus State of Mind’ werpt MAD Festival zich op als circusplatform dat ontluikend talent ondersteunt, circus in Vlaanderen en de wereld helpt vernieuwen en waar ontmoeting centraal staat. Het hele jaar door werkt MAD met de strafste hedendaagse circusartiesten. Het sluitstuk is een vierdaags internationaal festival dat door corona

MAD Festival Read More »

Martha

Martha Bouwteam De meest fabelachtige renovaties realiseren en er tegen bijna niemand iets met een woord over reppen. Omdat het niet hoeft? Geen tijd? Of omdat de orderboek via mond-aan-mond-reclame toch altijd vol loopt…We konden Martha Bouwteam gelukkig doen inzien dat die waanzinnige projecten dankzij kwalitatieve foto’s en video, gevatte copy en een dito social

Martha Read More »

Eneco

ENECO Belgische groene stroom uit zon en wind. Daar staat energiebedrijf Eneco voor. En die propositie verwerken wij aan de zijde van Media Mixer dagdagelijks op de socials van Eneco. We doen dat zeer ‘video driven’, ondersteund met strategische advertising en gekruid met flink wat community management. In een sector die onder zo’n druk staat,

Eneco Read More »

Café au Lait

CAFÉ AU LAIT Het kleurrijke Café Au Lait is op vele vlakken een icoon in Antwerpen. Aan inspiratie dus geen gebrek om in het post-corona tijdperk de dagdagelijkse activiteiten evenals de vele events, waaronder de jaarlijkse Street Party, op de socials nieuw leven in te blazen. Natuurlijk met heel wat graphics, foto’s en video’s erbij.

Café au Lait Read More »