public relations

BYD Fan Village

BYD Fan Village Onze ‘devil horns’ gingen spontaan de lucht in toen we het telefoontje kregen: “Of BUZZ wat keet kon schoppen rond de terugkeer van de BYD Fan Village naar Antwerpen?” HELL. YEAH! Het grootste supportersdorp van ’t stad opende opnieuw zijn deuren op 17 juni. De locatie is nieuw (Scheldekaaien), maar de ingrediënten […]

BYD Fan Village Read More »

Fruit at Work

FRUIT AT WORK Agency life is niet altijd even gezond. Dus wanneer we onze tanden mogen zetten in een PR-campagne van Fruit At Work om de gratis verdeling van fruit aan 50.000 kinderen te ondersteunen in het kader van het Vlaams-Europese Oog voor Lekkers project, dan happen we graag toe. Een small step voor BUZZ,

Fruit at Work Read More »

Straatgenoten

Straatgenoten Van ’t straat voor ‘t straat! Zin om mee een nieuw street culture festival te organiseren, met de focus op urban sports? En misschien ook iets met sneakers, streetfashion en muziek doen? De vraag van Stick Together (MediaMixer) was nog niet lauw of de branding, video’s, website, de perscampagne, communicatie- en mediaplan lagen al

Straatgenoten Read More »

De Vegetarische Slager

De Vegetarische Slager Wat we het liefste doen? Da’s een onmogelijke keuze tussen PR en content creation. Dus als we de kans krijgen beide te combineren, en ook nog eens samen te werken met onze vrienden van het lichtjes geweldige CityCubes, zijn we – in dit geval zelfs letterlijk – de koning te rijk! Naar

De Vegetarische Slager Read More »

WK voetbal Waagnatie

WK voetbal waagnatie Als in de Waagnatie een “ongeziene” voetbaltent verrijst voor het WK Voetbal in Qatar, dan kan je er verduiveld zeker van zijn dat BUZZ op de afspraak is om alle supportersgekte vast te leggen! Niet dat we het naar ons hoofd laten stijgen, maar die aftermovie was los in de winkelhaak! www.waagnatie.eu

WK voetbal Waagnatie Read More »

Red Bull

Red Bull Of het nu de opening van een Study Club is, de organisatie van een unieke, wereldwijde loopwedstrijd of scoren met de Belgische finale van het grootste 3×3 basketbaltoernooi op de planeet: BUZZ geeft Red Bull keer op keer PR-vleugels. Dit zijn nu ‘ns de jobs waar wij energie van krijgen! www.redbull.com PUBLIC RELATIONS

Red Bull Read More »

Educam

EDUCAM Na eerdere perscampagnes voor elektrisch vervoer (GreenMobility A/S en Blue Corner) stonden we aan de zijde van Push To Talk – We organise your conversation voor ‘the next step’. EDUCAM lanceerde in Lokeren zijn fonkelnieuwe waterstof-opleidingsfaciliteit. En dat ging in de media allerminst onopgemerkt voorbij. Zowat alle nationale en regionale media zakten af naar de officiële persopening. www.educam.be PUBLIC

Educam Read More »

House of Moringa

House of Moringa Met The house of Moringa wil de Antwerpse Valerie Delacave vanuit Aartselaar België veroveren met moringa, de meest voedzame plant ter wereld. Ze beschouwt moringa als een ‘way of life’ die in deze bijzondere tijden het fysiek en mentaal aansterken bevordert. En Valerie maakt ondertussen volop plannen om zelf moringa te verbouwen op een eigen plantage

House of Moringa Read More »

Volvo Scancar

VOLVO SCANCAR Nordic lifestyle, Nordic drivestyle. Scancar Volvo met vier filialen (Deurne, Brasschaat, Lier en Wilrijk) zet als verdeler van het merk Volvo zijn motto op alle mogelijke manieren elke dag weer kracht bij. Zeker ook via de interne/externe communicatie en in een doorgedreven PR-approach. Wij garanderen BUZZ op tal van fronten: van de opening

Volvo Scancar Read More »

WhatTheMedia

WHATTHEMEDIA Zijn jongeren nog mee met de media van vandaag? Stampmedia zocht het uit en organiseerde in opdracht van de Vlaamse Overheid met ‘What the Media!?’ de eerste Dag van de Jeugdjournalistiek. BUZZ tekende als communicatiepartner voor het volledige PR & communicatieluik; van de website, video content, social media management, advertising, nieuwsbrieven, persberichten tot alle

WhatTheMedia Read More »