copywriting

Lijncom

Lijncom “Een knaller van een casemovie.” Voor één keer zeggen we het niet zelf… maar citeren we onze klant Lijncom. Onze missie? De out-of-home campagne van Wit-Gele Kruis Antwerpen tot leven brengen in video. BUZZ zorgde voor alles: van scenario en content creatie – inclusief wilde busachtervolging door het drukke centrum van Antwerpen vanuit de […]

Lijncom Read More »

BYD Fan Village

BYD Fan Village Onze ‘devil horns’ gingen spontaan de lucht in toen we het telefoontje kregen: “Of BUZZ wat keet kon schoppen rond de terugkeer van de BYD Fan Village naar Antwerpen?” HELL. YEAH! Het grootste supportersdorp van ’t stad opende opnieuw zijn deuren op 17 juni. De locatie is nieuw (Scheldekaaien), maar de ingrediënten

BYD Fan Village Read More »

Straatgenoten

Straatgenoten Van ’t straat voor ‘t straat! Zin om mee een nieuw street culture festival te organiseren, met de focus op urban sports? En misschien ook iets met sneakers, streetfashion en muziek doen? De vraag van Stick Together (MediaMixer) was nog niet lauw of de branding, video’s, website, de perscampagne, communicatie- en mediaplan lagen al

Straatgenoten Read More »

De Vegetarische Slager

De Vegetarische Slager Wat we het liefste doen? Da’s een onmogelijke keuze tussen PR en content creation. Dus als we de kans krijgen beide te combineren, en ook nog eens samen te werken met onze vrienden van het lichtjes geweldige CityCubes, zijn we – in dit geval zelfs letterlijk – de koning te rijk! Naar

De Vegetarische Slager Read More »

VAB Training & Consult

VAB Training & Consult GEZOCHT: technisch vernuft Vacatures die niet ingevuld geraken? Ook VAB Training & Consult zat met een nijpend tekort aan oa Technisch Trainers, Helpdesk-medewerkers en kandidaten voor een Traineeschip. Hét moment zo leek ons om ook de organisatie VAB en de afdeling Training & Consult nog ééns in de spotlights te zetten.

VAB Training & Consult Read More »

Educam

EDUCAM Na eerdere perscampagnes voor elektrisch vervoer (GreenMobility A/S en Blue Corner) stonden we aan de zijde van Push To Talk – We organise your conversation voor ‘the next step’. EDUCAM lanceerde in Lokeren zijn fonkelnieuwe waterstof-opleidingsfaciliteit. En dat ging in de media allerminst onopgemerkt voorbij. Zowat alle nationale en regionale media zakten af naar de officiële persopening. www.educam.be PUBLIC

Educam Read More »

House of Moringa

House of Moringa Met The house of Moringa wil de Antwerpse Valerie Delacave vanuit Aartselaar België veroveren met moringa, de meest voedzame plant ter wereld. Ze beschouwt moringa als een ‘way of life’ die in deze bijzondere tijden het fysiek en mentaal aansterken bevordert. En Valerie maakt ondertussen volop plannen om zelf moringa te verbouwen op een eigen plantage

House of Moringa Read More »

Lunch Garden

Lunch Garden In volle coronacrisis stonden we restaurantketen Lunch Garden bij in een grootschalige interne communicatiecampagne om de tijdelijk werkloze collega’s betrokken én aan boord te houden. Communiceren over de management-switch, een nieuwe aanpak, de ambitie om deels ander publiek te charmeren en een project om met meer Belgische producten te werken. Richting de heropening

Lunch Garden Read More »

WhatTheMedia

WHATTHEMEDIA Zijn jongeren nog mee met de media van vandaag? Stampmedia zocht het uit en organiseerde in opdracht van de Vlaamse Overheid met ‘What the Media!?’ de eerste Dag van de Jeugdjournalistiek. BUZZ tekende als communicatiepartner voor het volledige PR & communicatieluik; van de website, video content, social media management, advertising, nieuwsbrieven, persberichten tot alle

WhatTheMedia Read More »

Fithaus

FITHAUS Met twee (Brasschaat en Wilrijk) en mogelijk weldra drie vestigingen (de zoektocht in Antwerpen woedt volop) laat de ploeg van Fithaus vlot de spierballen rollen. Fithaus is een private gym waar personal coaches zweren bij intensieve één-op-één sessies en kleinere groepslessen. Met gespierde content creatie brengen de trainers hun boodschap en tips & tricks

Fithaus Read More »