content creatie

Lijncom

Lijncom “Een knaller van een casemovie.” Voor één keer zeggen we het niet zelf… maar citeren we onze klant Lijncom. Onze missie? De out-of-home campagne van Wit-Gele Kruis Antwerpen tot leven brengen in video. BUZZ zorgde voor alles: van scenario en content creatie – inclusief wilde busachtervolging door het drukke centrum van Antwerpen vanuit de […]

Lijncom Read More »

BYD Fan Village

BYD Fan Village Onze ‘devil horns’ gingen spontaan de lucht in toen we het telefoontje kregen: “Of BUZZ wat keet kon schoppen rond de terugkeer van de BYD Fan Village naar Antwerpen?” HELL. YEAH! Het grootste supportersdorp van ’t stad opende opnieuw zijn deuren op 17 juni. De locatie is nieuw (Scheldekaaien), maar de ingrediënten

BYD Fan Village Read More »

De Vegetarische Slager

De Vegetarische Slager Wat we het liefste doen? Da’s een onmogelijke keuze tussen PR en content creation. Dus als we de kans krijgen beide te combineren, en ook nog eens samen te werken met onze vrienden van het lichtjes geweldige CityCubes, zijn we – in dit geval zelfs letterlijk – de koning te rijk! Naar

De Vegetarische Slager Read More »

House of Moringa

House of Moringa Met The house of Moringa wil de Antwerpse Valerie Delacave vanuit Aartselaar België veroveren met moringa, de meest voedzame plant ter wereld. Ze beschouwt moringa als een ‘way of life’ die in deze bijzondere tijden het fysiek en mentaal aansterken bevordert. En Valerie maakt ondertussen volop plannen om zelf moringa te verbouwen op een eigen plantage

House of Moringa Read More »

Volvo Scancar

VOLVO SCANCAR Nordic lifestyle, Nordic drivestyle. Scancar Volvo met vier filialen (Deurne, Brasschaat, Lier en Wilrijk) zet als verdeler van het merk Volvo zijn motto op alle mogelijke manieren elke dag weer kracht bij. Zeker ook via de interne/externe communicatie en in een doorgedreven PR-approach. Wij garanderen BUZZ op tal van fronten: van de opening

Volvo Scancar Read More »

Lunch Garden

Lunch Garden In volle coronacrisis stonden we restaurantketen Lunch Garden bij in een grootschalige interne communicatiecampagne om de tijdelijk werkloze collega’s betrokken én aan boord te houden. Communiceren over de management-switch, een nieuwe aanpak, de ambitie om deels ander publiek te charmeren en een project om met meer Belgische producten te werken. Richting de heropening

Lunch Garden Read More »

WhatTheMedia

WHATTHEMEDIA Zijn jongeren nog mee met de media van vandaag? Stampmedia zocht het uit en organiseerde in opdracht van de Vlaamse Overheid met ‘What the Media!?’ de eerste Dag van de Jeugdjournalistiek. BUZZ tekende als communicatiepartner voor het volledige PR & communicatieluik; van de website, video content, social media management, advertising, nieuwsbrieven, persberichten tot alle

WhatTheMedia Read More »

Fithaus

FITHAUS Met twee (Brasschaat en Wilrijk) en mogelijk weldra drie vestigingen (de zoektocht in Antwerpen woedt volop) laat de ploeg van Fithaus vlot de spierballen rollen. Fithaus is een private gym waar personal coaches zweren bij intensieve één-op-één sessies en kleinere groepslessen. Met gespierde content creatie brengen de trainers hun boodschap en tips & tricks

Fithaus Read More »

Speciale Belge

SPECIALE BELGE Bierfan en samenwerken met één van de fijnste bier’plekjes’ in het land? Je zou van minder dorst krijgen…aanvankelijk gingen we met BUZZ voor Speciale Belge Taproom vooral op social media de bierpassie van de vier ‘founding fathers’ vertalen naar wervende en inspirerende content. Vandaag klinken we op veel meer. Van videoproducties, graphic design

Speciale Belge Read More »

MAD Festival

MAD Festival Met als motto ‘A Circus State of Mind’ werpt MAD Festival zich op als circusplatform dat ontluikend talent ondersteunt, circus in Vlaanderen en de wereld helpt vernieuwen en waar ontmoeting centraal staat. Het hele jaar door werkt MAD met de strafste hedendaagse circusartiesten. Het sluitstuk is een vierdaags internationaal festival dat door corona

MAD Festival Read More »